Dnes:7°C

Zítra:10°C

Sobota 28.3. Soňa
Menu

Ostraváci peticí žádají návrat původní linky 17

Ostraváci peticí žádají návrat původní linky 17

foto: DPO

11. 03. 2020 - 08:10

Nejen, že je ostravská MHD první, která se dá považovat za zcela bezpapírovou, protože již nepoužívá papírové jízdenky, od prvního března také platí překopané jízdní řády, které ovšem ne všem lidem vyhovují.

Nespokojenost s jízdními řády došla až do toho bodu, že na serveru e-petice vznikla petice, která žádá návrat původní trasy u tramvajové linky číslo 17.

"Od 1.3.2020 chce DPO zkrátit linku č.17 na zastávku Poruba Vozovna. Neberou v potaz, že se sníží komfort cestování pro pacienty Fakultní nemocnice, studenty Střední školy prof. Zdeňka Matějčka a pro studenty VŠB, včetně zaměstnanců těchto institucí," stojí v petici, kterou na serveru založil Michal Andrýsek.

Petice má už dnes 91 podpisů, po jejím skončení by měla skončit na stole dopravního podniku a ostravského magistrátu.

Lukáš Blokša

12 komentářů

Radek 15.03.2020, 21:38

Změny v dopravě

Co kdyby ti, co navrhují změny, si na vlastní kůži po několik měsíců sami zkusili, o čem daná linka je. Takhle to vypadá, že to dělají diletanti, amatéři, a hlavně lidé, kterým je to úplně jedno, hlavně že splnili úkol. Že by totalita?

Lucka 14.03.2020, 06:11

11

Tram c 11 taky šílené Zábřeh Výškovice žádný spoj do práce a to je další obchodni centrum Futurum o pul 10 večer přestupovat a čekat 10min. na tramvaj směr Zábřeh sama ženská v mariankach šílené .... Aby se v polovině trasy na Hulvákách a zpět v mariankach změnila na tram. cis. 3 úplně na hlavu !!!!

Beny 11.03.2020, 22:23

Zase blbost

Vše co je dobré se zruší nebo změní v nevýhodu pro většinu občanů. Asi chce DPMO víc vydělat na tom přestupu, jinak nevidím důvod to měnit. Není to jenom v MHD, ale i v jiných oblastech.

Danka 11.03.2020, 21:34

Návrat linky 11

Přikláním se i k návratu trasy linky 11, hlavně na konečnou Přívoz Hlučínská. Denně jsme s ní jezdili do a ze školy a díky změnám v jízdních řádech - přestupy a čekání na správný spoj jsme na cestě každý den o 50 minut déle. Všimla jsem si, že už nyní je linka 11 méně využívaná a to časem bude určitě důvod k jejímu zrušení pro nevyužívání. Lidé v Ostravě nebydlí jenom v Porubě.

Baru 11.03.2020, 20:04

Proč zkracovat linku 17

Já jezdila do fakultni nemocnice a zpátky na Dublinu odkud mi jel autobus. A pokaždé byla linka dost obsazená. Který debil vymyslel zase tohle.

Ludmila 11.03.2020, 17:33

Petice

Linka byla dost využitá a lidem to ulehčilo cestování. Ten kdo necestuje MHD, tak nic nechápe a nemůže si uvědomit kolik času tím stráví.

Ivet 11.03.2020, 17:28

Petice

Za vším hledej blbce. Rozumný člověk to udělat nemůže. Linka byla dost využitá a lidem to ulehčilo cestování

Pavel 11.03.2020, 16:42

17

MHD nejezdím pravidelně,pouze občas,hlavně na FN a 17-kou,a tato změna mě přímo nadzvedla.Dubina a Hrabůvka zůstanou odříznuta,hnus.To vymyslel někdo kdo se chce zviditelnit a nutně potřebuje něco měnit.

Tom 11.03.2020, 14:02

Linka 11 !!!

Který chorý mozek zrušil jenku 11? Tedy jediné spojení z Vítkovického nádraží do Přívozu !!! Hovada !!!

Hana Zlá 11.03.2020, 12:39

Petice

Vraťte vše zpátky,jak to jezdilo. Už dost máme cestování od Vratimova až na Dubinu ,kde jste dali dálkové autobusy a musíme několikrát přestupovat,vždy to jezdilo dopoledne z ÚANU a pořád vymyšlíte nevýhody pro lidi.

Jan Čelovský 11.03.2020, 10:38

Petice

Opravdu skvělý nápad.Nejlépe odříznout Hrabůvku a Dubinu od celé Ostravy.Však se přece dá přestoupit,no ne?Chacha!!!Toto musel vymyslet pouze ignorant.

Eben 11.03.2020, 11:55

Petice

To vymyslí jen ten kdo MHD nejezdí a vozí se v autíčku. Doporučil bych těm co toto vymýšlejí povinně jezdit MHD do práce aby pochopily.

Další články